Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. transportu i dróg w Wydziale Komunikacji - na pełny etat

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie
Data ogłoszenia
2009-08-04
Termin składania dokumentów
2009-08-14
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie (świadectwo maturalne),

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie średnie ( świadectwo maturalne),
b) posiada co najmniej trzyletni staż pracy
c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
d) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)
e) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia,
i) znajomość zagadnień związanych z prawem o ruchu drogowym oraz prawem transportowym,
j) znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego,
k) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe:

a) zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy, komunikatywność przy obsłudze interesantów
b) odpowiedzialność, umiejętność formułowania rozstrzygnięć i decyzji,
c) umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Exel.
d) posiadanie prawa jazdy co najmniej kat. B
e) posiadanie lub oświadczenie o zobowiązaniu się do uzyskania Certyfikatu z ochrony danych osobowych oraz procedur bezpieczeństwa w systemie CEPiK
f) znajomość funkcjonowania stacji diagnostycznych .
g) dysponowanie samochodem osobowym

Zakres obowiązków

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- przeprowadzanie co najmniej raz na 6 miesięcy kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych na drogach powiatowych i gminnych,
- przeprowadzanie w terminie do 14 dni od dnia wprowadzenia organizacji ruchu kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu,
- zatwierdzanie projektów organizacji ruchu,
- stawianie zadań dotyczących usuwania stwierdzonych usterek w znakach drogowych wykrytych podczas okresowych kontroli a następnie rozliczanie z ich wykonania wójtów gmin, jako zarządców dróg gminnych.
- wykonywanie czynności związanych z nadzorem Zarządu Powiatu nad Zarządem Dróg Powiatowych.
- przeprowadzanie kontroli stacji kontroli pojazdów,
- wydawanie zaświadczeń o wpisie lub skreśleniu przedsiębiorcy w rejestrze przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów
- dokonywanie, na wniosek właściciela rejestracji pojazdu, wydawanie dowodu rejestracyjnego oraz tablic rejestracyjnych,

Wymagane dokumenty

4. Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV) i list motywacyjny,
2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu),
4.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności)
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
8. kserokopia dwóch stron dowodu osobistego
9. kserokopia Certyfikatu lub oświadczenie o zobowiązaniu się do uzyskania Certyfikatu z ochrony danych osobowych oraz procedur bezpieczeństwa w systemie CEPiK
10. kserokopia posiadanego prawa jazdy – oryginał do wglądu

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do dnia 14 sierpnia 2009 r. do godz. 15:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Parczewie ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, – sekretariat , parter pokój nr 1, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. transportu i dróg w Wydziale Komunikacji, lub pocztą elektroniczną na adres:powiat@parczew.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Parczewie.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (083)35515 84 lub (083)355 15 92 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).


Uwagi
wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Waldemar Wezgraj
Dodano do BIP dnia 04-08-2009 15:13:51