Stanowisko urzędnicze ds. promocji powiatu
wykształcenie wyższe
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie prawa jazdy kat B
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
1) wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: public relations (PR), dziennikarstwo, turystyka, komunikacja społeczna, media, marketing i zarządzanie, administracja lub kierunki pokrewne do wymienionych,
2) doświadczenie zawodowe w mediach lub na podobnym stanowisku,
3) doświadczenie w tworzeniu treści medialnych, umiejętności redakcyjne i korekcyjne, doświadczenie w tworzeniu spotkań, konferencji, znajomość zagadnień public relations, obsługa strony internetowej oraz mediów społecznościowych,
4) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
5) znajomość ustaw: prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
8) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
9) samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, dyspozycyjność, zdolności analityczne i umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres, opanowanie i wysoka kultura osobista,
10) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
1) promocja potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego powiatu w kraju i za granicą;
2) wspieranie inicjatyw objętych patronatem Starosty Parczewskiego;
3) współdziałanie z lokalnymi podmiotami zewnętrznymi przy organizacji imprez charakterze promocyjnym (targi, wystawy itp.);
4) koordynowanie prac przy opracowaniu i rozpowszechnianiu wszelkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w powiecie parczewskim (biuletyny, katalogi, informatory, foldery itp.);
5) pozyskiwanie środków finansowych pochodzących z funduszy strukturalnych i innych źródeł na opracowanie materiałów w kampanii informacyjno-promocyjnej;
6) prowadzenie współpracy międzynarodowej w zakresie organizacji wizyt i konferencji;
7) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych ukazujących dorobek powiatu i jego walory za pośrednictwem publikacji i wydawnictw oraz środków masowego przekazu;
8) nawiązywanie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami gospodarczymi w zakresie wspierania lokalnych inicjatyw służących rozwojowi powiatu,
9) organizowanie kontaktów kierownictwa starostwa z dziennikarzami, a także udzielanie dziennikarzom pomocy w zbieraniu i sporządzaniu informacji;
10) analiza publikacji prasowych i organizowanie odpowiedniego reagowania na krytykę prasową dotyczącą działalności starosty, starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu;
11) sporządzanie informacji ze spotkań przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady zarządu i starosty;
12) opracowywanie treści okolicznościowych wystąpień, życzeń, gratulacji i podziękowań na polecenie starosty,
13) współdziałanie z przedstawicielami lokalnych środków masowego przekazu oraz organizowanie spotkań dziennikarzy z władzami powiatu w tym informowanie o zamierzeniach i działaniach starosty oraz konferencji prasowych w określonych tematach,
14) umieszczanie istotnych informacji dotyczących powiatu w Biuletynie Informacji Publicznej;
15) redagowanie aktualności na stronie serwisu informacyjnego Powiatu Parczewskiego www.powiat.parczew.pl oraz zamieszczanie w nim informacji;
16) prowadzenie fanpage Powiatu Parczewskiego na portalu społecznościowym Facebook;
17) prowadzenie dokumentacji fotograficznej;
18) współpraca z komórkami organizacyjnymi starostwa przy udzielaniu informacji publicznych mających charakter prasowy/medialny.
19) opracowywanie materiałów w zakresie kompleksowego programowania i ustalania dokumentów strategicznych i rozwoju.
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego:
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy kat B (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu)
Dokumenty wymienione w pkt 1-3 kandydat podpisuje własnoręcznie
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, doświadczenie zawodowe,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Oryginały dokumentów wymienione w pkt 4-7 kandydat przedkłada do wglądu przy zatrudnieniu.
1) wymiar czasu pracy – pełny etat,
2) miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24
3) podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, w budynku znajduje się platforma przyschodowa, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, na parterze budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
4) samodzielne stanowisko pracy, praca administracyjno- biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, możliwość pracy w terenie ze względu na organizację spotkań, wydarzeń oraz imprez wynikających z zakresu działań Powiatu Parczewskiego, również realizowana poza godzinami pracy lub w weekendy i dni wolne od pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 29 stycznia 2025 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko ds. promocji powiatu”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 14-01-2025 15:06:31