Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. promocji powiatu

Symbol oferty
KD-XII. 2110.3.2025.MM
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2025-01-14
Termin składania dokumentów
2025-01-29
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe 

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) posiadanie prawa jazdy kat B

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):

1) wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: public relations (PR), dziennikarstwo, turystyka, komunikacja społeczna, media, marketing i zarządzanie, administracja lub kierunki pokrewne do wymienionych,

2) doświadczenie zawodowe w mediach lub na podobnym stanowisku,

3) doświadczenie w tworzeniu treści medialnych, umiejętności redakcyjne i korekcyjne, doświadczenie w tworzeniu spotkań, konferencji, znajomość zagadnień public relations, obsługa strony internetowej oraz mediów społecznościowych,

4) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,

5) znajomość ustaw: prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji publicznej,

6) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),  

7) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,

8) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,

9) samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, dyspozycyjność, zdolności analityczne i umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres, opanowanie i wysoka kultura osobista,

10) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).

Zakres obowiązków

1) promocja potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego powiatu w kraju i za granicą;

2) wspieranie inicjatyw objętych patronatem Starosty Parczewskiego;

3) współdziałanie z lokalnymi podmiotami zewnętrznymi przy organizacji imprez charakterze promocyjnym (targi, wystawy itp.);

4) koordynowanie prac przy opracowaniu i rozpowszechnianiu wszelkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w powiecie parczewskim (biuletyny, katalogi, informatory, foldery itp.);

5) pozyskiwanie środków finansowych pochodzących z funduszy strukturalnych i innych źródeł na opracowanie materiałów w kampanii informacyjno-promocyjnej;

6) prowadzenie współpracy międzynarodowej w zakresie organizacji wizyt i konferencji;

7) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych ukazujących dorobek powiatu i jego walory za pośrednictwem publikacji i wydawnictw oraz środków masowego przekazu;

8) nawiązywanie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami gospodarczymi w zakresie wspierania lokalnych inicjatyw służących rozwojowi powiatu,

9) organizowanie kontaktów kierownictwa starostwa z dziennikarzami, a także udzielanie dziennikarzom pomocy w zbieraniu i sporządzaniu informacji;

10) analiza publikacji prasowych i organizowanie odpowiedniego reagowania na krytykę prasową dotyczącą działalności starosty, starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu;

11) sporządzanie informacji ze spotkań przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady zarządu i starosty;

12) opracowywanie treści okolicznościowych wystąpień, życzeń, gratulacji i podziękowań na polecenie starosty,

13) współdziałanie z przedstawicielami lokalnych środków masowego przekazu oraz organizowanie spotkań dziennikarzy z władzami powiatu w tym informowanie o zamierzeniach i działaniach starosty oraz konferencji prasowych w określonych tematach,

14) umieszczanie istotnych informacji dotyczących powiatu w Biuletynie Informacji Publicznej;

15) redagowanie aktualności na stronie serwisu informacyjnego Powiatu Parczewskiego www.powiat.parczew.pl oraz zamieszczanie w nim informacji;

16) prowadzenie fanpage Powiatu Parczewskiego na portalu społecznościowym Facebook;

17) prowadzenie dokumentacji fotograficznej;

18) współpraca z komórkami organizacyjnymi starostwa przy udzielaniu informacji publicznych mających charakter prasowy/medialny.

19) opracowywanie materiałów w zakresie kompleksowego programowania i ustalania dokumentów strategicznych i rozwoju.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) wypełniony  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według  wzoru załączonego do ogłoszenia,

3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego:
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy kat B (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu)

    Dokumenty wymienione w pkt 1-3 kandydat podpisuje własnoręcznie

    4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, doświadczenie zawodowe,

    6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

    7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który   zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

    Oryginały dokumentów wymienione w pkt 4-7 kandydat przedkłada do wglądu przy zatrudnieniu.

Warunki pracy

1) wymiar czasu pracy – pełny etat,

2) miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24

3) podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, w budynku znajduje się platforma przyschodowa, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, na parterze budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

4) samodzielne stanowisko pracy, praca administracyjno- biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, możliwość pracy w terenie ze względu na organizację spotkań, wydarzeń oraz imprez wynikających z zakresu działań Powiatu Parczewskiego, również realizowana poza godzinami pracy lub w weekendy i dni wolne od pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 29 stycznia 2025 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:

  Starostwo Powiatowe w Parczewie,
  ul.
Warszawska 24,
  21-200 Parczew

 z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko ds. promocji powiatu”.

W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).

Kandydaci  którzy spełnili wymagania formalne  zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.

Załączniki
  • pdf 481 KB pobrano: 22 razy
  • pdf 172 KB pobrano: 27 razy
  • pdf 184 KB pobrano: 30 razy

  • Wybrany kandydat
    Paweł Ciopciński
    Uwagi
    zam. Parczew

    Uzasadnienie wyboru
    Pan Paweł Ciopciński posiada wykształcenie wyższe oraz spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wynik przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego, składającego się z testu i rozmowy kwalifikacyjnej, jak również dotychczasowe doświadczenie w administracji samorządowej na stanowisku urzędniczym rokuje prawidłowe wykonanie zadań na stanowisku ds. promocji powiatu.
    Paweł Ciopciński
    Uwagi
    zam. Parczew

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Hordejuk
    Dodano do BIP dnia 14-01-2025 15:06:31