Sekretarz Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Starostwie Powiatowym w Parczewie
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):
1) doświadczenie zawodowe w administracji,
2) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
4) znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
1 lutego 2002 r. w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych,
5) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
6) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
7) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
8) umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
9) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel)
1) prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej zespołu,
2) przeprowadzanie analizy formalnej złożonych wniosków,
3) współdziałanie z przewodniczącym w organizacji posiedzeń składów orzekających,
4) sporządzanie protokołów z posiedzeń składów orzekających oraz wypisywanie orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
5) wydawanie legitymacji osoby niepełnosprawnej i karty parkingowej,
6) opracowywanie akt orzeczniczych i odwoławczych,
7) obsługa programu Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
8) udzielanie informacji interesantom w zakresie orzecznictwa oraz wydawanie i przyjmowanie stosownych druków o wydanie orzeczenia, legitymacji oraz wydanie karty parkingowej,
9) prowadzenie kancelarii zespołu,
10) prowadzenie rejestru zespołu,
11) archiwizacja dokumentacji medyczno-osobowej osób orzekanych,
12) kierowanie bieżącą pracą zespołu pod nieobecność Przewodniczącego,
13) wykonywanie innych ważnych dla funkcjonowania zespołu zadań określonych przez bezpośredniego przełożonego.
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego:
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
Dokumenty wymienione w pkt 1-3 kandydat podpisuje własnoręcznie
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, doświadczenie zawodowe,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Oryginały dokumentów wymienione w pkt 4-7 kandydat przedkłada do wglądu przy zatrudnieniu.
1) wymiar czasu pracy – pełny etat,
2) miejsce pracy – Parczew, Aleje Jana Pawła II 36/20, miejsce wykonywania pracy przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
3) stanowisko pracy w zespole, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, możliwa praca wg harmonogramu zgodnie z posiedzeniami PZOON.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 24 stycznia 2025 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Sekretarz Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 09-01-2025 10:59:53