Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy
dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
- obywatelstwo polskie:
- minimum 5- letni staż pracy w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy można zaliczyć wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem);
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r., poz. 1151) tj. zakres 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne), zakres 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
- znajomość ustaw:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisy wykonawcze do ustawy;
- ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów;
- ustawa z dnia 1 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów;
- umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań;
- umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny;
- zdolność kierowania i organizowania pracy własnej i zespołu;
- sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres;
- obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
- kierowanie pracą Wydziału Geodezji. Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pełnienie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Wydziału i wykonywanie obowiązków Geodety Powiatowego;
- realizacja zadań starosty z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, weryfikacja zbiorów danych i materiałów stanowiących wyniki końcowe opracowań geodezyjnych;
- wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
- programowanie prac geodezyjnych;
- przygotowywanie dokumentacji do postępowań w ramach przygotowywanych zamówień publicznych, w zakresie zlecanych prac geodezyjnych lub kartograficznych;
- projektowanie i nadzorowanie realizacji budżetu powiatu w zakresie geodezji oraz gospodarki nieruchomościami;
- przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty w sprawach należących do kompetencji Wydziału;
- sporządzanie analiz, wykazów, sprawozdań, na potrzeby Starosty, Rady i Zarządu Powiatu;
- prowadzenie postępowań administracyjnych i podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.
1) list motywacyjny;
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia;
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz uprawnienia zawodowe;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu);
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
- wejście do budynku schodami, brak windy, budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób z niepełnosprawnością ruchową,
- stanowisko pracy kierownicze - urzędnicze, stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 13 września 2024 r. do godz. 15.00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 03-09-2024 15:09:34