Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Starszy referent ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Parczewie

Symbol oferty
KD-XII. 2110.5.2024.MM
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2024-07-25
Termin składania dokumentów
2024-08-09
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne, pożądane wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, architektura, inżynieria środowiska.   
  • przy wykształceniu średnim geodezyjnym minimum dwuletni staż pracy, przy wykształceniu wyższym o kierunkach lub specjalnościach innych niż wyżej wskazane – minimum dwumiesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):
  • znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny,
  • znajomość ustaw prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, o gospodarce nieruchomościami, o scalaniu i wymianie gruntów, o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),  
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
  • umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
  • obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel),
Zakres obowiązków
  1. Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dębowa Kłoda, Gmina Sosnowica i Gmina Milanów
  2. Sporządzanie gminnych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków
  3.  Prowadzenie postępowania administracyjnego przy wprowadzeniu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
  4. Udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach, wykonywanie kopii map ewidencyjnych, wypisów i wyrysów oraz przygotowywanie dokumentów obliczenia opłaty za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym w jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dąbowa Kłoda, Gmina Sosnowica.
  5. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych i dokumentów archiwalnych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych.
  6. Prowadzenie postępowania administracyjnego przy modernizacji i aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, opracowywanie dokumentacji regulowania stanów pranych nieruchomości.
  7.  Obsługa osób fizycznych i prawnych w celu ustalenia numeru i powierzchni działki, ustalenia tytułu własności oraz wyjaśnianie rozbieżności występujących w zapisach ewidencji gruntów i budynków oraz innych dokumentach.
  8. Wydawanie na żądanie osób zainteresowanych, na podstawie dokumentów archiwalnych, zaświadczeń w zakresie posiadanych gruntów.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) wypełniony  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według  wzoru załączonego do ogłoszenia,

3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,

7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który   zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.).

Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.

Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy – pełny etat,
  • miejsce pracy – Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
  • wejście do budynku schodami, brak windy, budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 9 sierpnia 2024 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031   lub pocztą na adres:

Starostwo Powiatowe w Parczewie
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew

 z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko Starszy referent ds. ewidencji gruntów i budynków”.

W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego  z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).

Kandydaci  którzy spełnili wymagania formalne  zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93 lub 83 355 15 96

Załączniki
  • pdf 481 KB pobrano: 32 razy
  • pdf 170 KB pobrano: 30 razy
  • pdf 184 KB pobrano: 28 razy

  • Wybrany kandydat
    wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

    wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Hordejuk
    Dodano do BIP dnia 25-07-2024 14:11:10