Szczegółowe dane komórki
ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Biuro Obsługi Klienta „OPB-I” wykonuje zadania w zakresie prowadzenia punktu podawczo – informacyjnego, w tym:
1) przyjmowanie korespondencji składanej bezpośrednio przez klientów w siedzibie Starostwa oraz drogą pocztową, faksową i elektroniczną;
2) wydawanie formularzy i druków stosowanych oraz udzielanie instrukcji w celu ich prawidłowego wypełnienia;
3) wysyłanie korespondencji;
4) rejestracja i wprowadzanie przyjętych dokumentów do elektronicznego obiegu dokumentów funkcjonującego w starostwie;
5) prowadzenie rejestrów: wniosków o dostępie do informacji publicznej; wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego;
6) udzielanie informacji z zakresu zadań starostwa oraz o wymaganych dokumentach i opłatach niezbędnych w załatwiania indywidualnych spraw;
7) przekazywanie do dekretacji starosty lub wicestarosty dokumentów złożonych do Biura Obsługi Klienta;
8) rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych wydziałów;
9) przyjmowanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej i elektronicznej skrzynki podawczej;
10) doręczanie interesantom decyzji, dokumentów przygotowanych w wydziałach i innych komórkach organizacyjnych starostwa, jeżeli taką formę doręczenia uzgodniono wcześniej z interesantem;
11) wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych oraz informacyjnousługowych mających na celu prawidłową obsługę klientów korzystających z usług starostwa powiatowego.