Młodszy referent ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Parczewie
- wykształcenie średnie, pożądane wyższe lub średnie geodezyjne,
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie, pożądane wyższe lub średnie geodezyjne,
- minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):
- znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny
- znajomość ustaw prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, o gospodarce nieruchomościami, o scalaniu i wymianie gruntów, o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
- umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
- obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel),
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w szczególności:
- Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dębowa Kłoda, Gmina Sosnowica i Gmina Milanów
- Sporządzanie gminnych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków
- Prowadzenie postępowania administracyjnego przy wprowadzeniu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
- Udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach, wykonywanie kopii map ewidencyjnych, wypisów i wyrysów oraz przygotowywanie dokumentów obliczenia opłaty za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym w jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dąbowa Kłoda, Gmina Sosnowica.
- Udostępnianie akt uwłaszczeniowych i dokumentów archiwalnych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych.
- Prowadzenie postępowania administracyjnego przy modernizacji i aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, opracowywanie dokumentacji regulowania stanów pranych nieruchomości.
- Obsługa osób fizycznych i prawnych w celu ustalenia numeru i powierzchni działki, ustalenia tytułu własności oraz wyjaśnianie rozbieżności występujących w zapisach ewidencji gruntów i budynków oraz innych dokumentach.
- Wydawanie na żądanie osób zainteresowanych, na podstawie dokumentów archiwalnych, zaświadczeń w zakresie posiadanych gruntów
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy.
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
- wejście do budynku schodami, brak windy, budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób z niepełnosprawnością ruchową,
- stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2024 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Młodszy referent ds. ewidencji gruntów i budynków”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 09-01-2024 10:40:13