Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Audytor wewnętrzny w Starostwie Powiatowym w Parczewie

Symbol oferty
KD-XII. 2110.2.2023.MM
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2023-11-20
Termin składania dokumentów
2023-12-01
Wymagane wykształcenie

Wyższe wykształcenie.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):

  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • znajomość języka polskiego w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków ( dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
  • wyższe wykształcenie;
  • posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa wyżej uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:

  1. przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
  2. realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 615, z późn. zm.);
  3. nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2022 r. poz. 623).

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):

  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku audytora wewnętrznego;
  • wiedza oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m.in. znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka;
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • znajomość przepisów zawartych w ustawach o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, samorządzie powiatowym , o pracownikach samorządowych;
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),  
  • obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel),
Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w szczególności:

1)    przygotowywanie i przeprowadzenia audytu w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu, a także w innych jednostkach w zakresie, w jakim jednostki te wykonują zadania na rzecz powiatu albo korzystają z jego majątku,

2)    przygotowania i przeprowadzania audytów wewnętrznych w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Starostwie,

3)    przygotowywanie, poprzedzonego identyfikacją i analizą ryzyka, rocznego planu audytu wewnętrznego,

4)    sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu za rok poprzedni,

5)    przeprowadzanie zadań i czynności audytowych objętych planem audytu poprzez niezależne badanie systemu kontroli zarządczej oraz formułowanie obiektywnych i niezależnych ocen na temat adekwatności, efektywności i skuteczności tego systemu,

6)    przeprowadzanie, w uzasadnionych przypadkach i w porozumieniu ze starostą, audytów poza rocznym planem audytu wewnętrznego,

7)    przeprowadzanie czynności sprawdzających dla oceny działań podjętych w celu realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniu z przeprowadzenia audytu wewnętrznego,

8)    wykonywanie czynności doradczych, w tym przedstawianie opinii i składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych,

9)    zbieranie informacji o stanie kontroli zarządczej w starostwie i w jednostkach organizacyjnych powiatu oraz przygotowywanie informacji i analiz w tym zakresie dla starosty i zarządu powiatu.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) wypełniony  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według  wzoru załączonego do ogłoszenia,

3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy..

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.

Warunki pracy

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • wymiar czasu pracy – ¼ etatu
  • miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24
  • podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, brak ciągów komunikacyjnych, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, na parterze budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
  • praca biurowa w wymiarze 10 godzin w tygodniu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:   

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 1 grudnia 2023 r.  do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031   lub pocztą na adres:

Starostwo Powiatowe w Parczewie,

ul.Warszawska 24,

21-200 Parczew

 z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko Audytor wewnętrzny”.

W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Inne informacje:

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego 
z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).

Kandydaci  którzy spełnili wymagania formalne  zostaną powiadomieni 
o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Stosownie do treści art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pierwszeństwo w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania do kierowniczych stanowisk urzędniczych.

Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi kandydatów po zakończonej rekrutacji następuje zgodnie z zarządzeniem o naborze przywołanym powyżej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (83) 355 15 93.

Załączniki
  • pdf 182 KB pobrano: 2 razy
  • pdf 482 KB pobrano: 3 razy
  • pdf 24,1 KB pobrano: 2 razy

  • Wybrany kandydat
    Na podstawie art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuję, że nabór na stanowisko pracy Audytor wewnętrzny w Starostwie Powiatowym w Parczewie został nierozstrzygnięty.

    Uzasadnienie wyboru
    Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru: W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko aplikację przesłał jeden kandydat. Kandydat nie stawił się w dniu naboru.
    brak osoby
    Uwagi
    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko aplikację przesłał jeden kandydat. Kandydat nie stawił się w dniu naboru.

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Hordejuk
    Dodano do BIP dnia 20-11-2023 14:55:58