Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
wykształcenie wyższe (pożądane geodezyjne) lub średnie geodezyjne,
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego, a w przypadku wykształcenia średniego dodatkowo minimum trzyletni staż pracy.
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):
1) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny
2) znajomość ustaw prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, o gospodarce nieruchomościami, o scalaniu i wymianie gruntów, o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
3) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
4) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
5) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
6) umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel),
1. Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dębowa Kłoda, Gmina Sosnowica i Gmina Milanów
2. Sporządzanie gminnych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
3. Prowadzenie postępowania administracyjnego przy wprowadzeniu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
4. Udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach, wykonywanie kopii map ewidencyjnych, wypisów i wyrysów oraz przygotowywanie dokumentów obliczenia opłaty za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym w jednostkach ewidencyjnych: Gmina Dąbowa Kłoda, Gmina Sosnowica.
5. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych i dokumentów archiwalnych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych.
6. Prowadzenie postępowania administracyjnego przy modernizacji i aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, opracowywanie dokumentacji regulowania stanów pranych nieruchomości.
7. Obsługa osób fizycznych i prawnych w celu ustalenia numeru i powierzchni działki, ustalenia tytułu własności oraz wyjaśnianie rozbieżności występujących w zapisach ewidencji gruntów i budynków oraz innych dokumentach.
8. Wydawanie na żądanie osób zainteresowanych, na podstawie dokumentów archiwalnych, zaświadczeń w zakresie posiadanych gruntów.
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy.
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.
1) wymiar czasu pracy – pełny etat,
2) miejsce pracy – Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
3) wejście do budynku schodami, brak windy, budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób z niepełnosprawnością ruchową,
4) stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 5 maja 2023 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 17-04-2023 14:22:09