Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne stanowisko ds. kadr
Adres komórki

Warszawska 24, 21-200 Parczew

Telefon
83 355 15 93
Fax
83 355 06 73
Informacje dodatkowe

Do podstawowych zadań na stanowisku ds. kadr „KD-XII” należy prowadzenie spraw kadrowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych dla których te sprawy prowadzi starosta oraz prowadzenie obsługi kadrowej dla jednostki Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie zgodnie z uchwałą Nr VI/31/2019 Rady Powiatu w Parczewie z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych
zaliczanych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Parczewski zmienioną uchwałą Nr XVII/108/2020 Rady Powiatu w Parczewie z dnia 22 września 2020 r:

w szczególności:
1) zakładanie i prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników starostwa oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie;
2) obsługa systemu kadrowego w zakresie spraw kadrowych;
3) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji;
4) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji spraw dotyczących stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy, a także zawieranych przez starostę ponadzakładowych układów zbiorowych pracy;
5) opracowanie i stosowanie postanowień regulaminu wynagradzania pracowników starostwa,
6) opracowywanie dla starostwa projektów: regulaminu pracy, regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, regulaminu określającego sposób przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę, regulaminu określającego sposób prowadzenia spraw związanych z okresową oceną pracowników na stanowiskach urzędniczych oraz ich aktualizacja;
7) przygotowywanie dokumentacji dotyczących spraw płacowych i wyróżnień: zaszeregowań, awansów, nagród, dodatków funkcyjnych, stażowych itp.;
8) przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym przygotowanie dokumentacji w zakresie organizacji i przeprowadzenia tego naboru;
9) organizowanie praktyk zawodowych i staży, prac interwencyjnych i robót publicznych;
10) organizowanie służby przygotowawczej oraz egzaminów dla pracowników kończących służbę przygotowawcza;
11) współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Parczewie;
12) prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami;
13) koordynacja, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie wykorzystania urlopów pracowników;
14) obsługa systemu e-PFRON w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
15) organizowanie i monitorowanie terminów badań wstępnych, kontrolnych i okresowych;
16) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenia;
17) dokonywanie zgłoszeń umów o dzieło do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
18) prowadzenie dokumentacji związanej z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
19) sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia, 
20) prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie określonym ustawą o samorządzie powiatowym;
21) koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników;
22) rozliczania czasu pracy kierowcy;
23) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw w starostwie;
24) wykonywaniu dyspozycji związanych z umową o zarządzanie oraz umową o prowadzenie pracowniczego planu kapitałowego obejmującą rejestrację w 
pracowników w PPK oraz przesyłanie plików zgłoszeniowych w e-PPK;
25) zabezpieczenie i wdrażanie przestrzegania przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników starostwa ;
26) przeglądy i kontrole stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
27) prowadzenie dokumentacji z zakresu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
28) sporządzanie analizy i oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie dokumentacji i analiza w zakresie wypadków przy pracy, chorób zawodowych, innych wypadków;
29) prowadzenie dokumentacji z zakresu szkolenia bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników nowozatrudnionych oraz osób będących na stażu i praktykantów;
30) prowadzenie dokumentacji z zakresu profilaktyki zapobiegawczej: środki ochrony indywidualnej, odzież robocza i ochronna;
31) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustalenia zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Wodziński Marcin
Data wytworzenia informacji:
2018-06-27
Osoba wprowadzająca informację:
Wodziński Marcin
Dodano do BIP dnia:
2019-09-19