Podinspektor ds. prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe,
- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe,
- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo geodezyjne i kartograficzne
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
- preferowane wykształcenie o kierunku geodezyjnym
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- sumienność i staranność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność , kreatywność, obowiązkowość,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Exel), Internet Explorer, znajomość programu Ew Mapa, Ew Opis, Ośrodek
- Prowadzenie informatycznej bazy danych gminy Dębowa Kłoda, Milanów, Siemień.
- Wprowadzanie zmian do bazy mapy numerycznej z gmin Dębowa Kłoda, Milanów, Siemień
- Wydawanie danych z Banku Osnów, EW Mapy wykonawcom.
- Segregowanie i kompletowanie dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu.
- Udzielanie drogą elektroniczną informacji o materiałach znajdujących się
w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym. - Obsługa podmiotów w systemie teleinformatycznym.
- Wystawianie licencji.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
1) życiorys (CV)
2) list motywacyjny,
3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty) lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
4) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione przez obecnego pracodawcę),
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia, świadectwa),
9) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
List motywacyjny, CV i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dodatkowo list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
- wymiar czasu pracy – etat 8 godzin dziennie,
- miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 4 listopada 2016r.
do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącym się na parterze budynku, pokój nr 28 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego”
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 26/2013 Starosty Parczewskiego z dnia 7 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony na okres do 6 miesięcy.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr telefonu (83) 355 15 93.
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuje, że Starostwo Powiatowe w Parczewie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Starostwa. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dodano do BIP dnia 18-10-2016 14:00:00