Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

Symbol oferty
OP-I.2110.4.2016.ASz
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2016-10-18
Termin składania dokumentów
2016-11-04
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe,
  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej
Wymagania związane ze stanowiskiem

 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):

  • obywatelstwo polskie
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe,
  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
  • znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo geodezyjne i kartograficzne

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):

  • preferowane wykształcenie o kierunku geodezyjnym
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
  • sumienność i staranność,
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • odpowiedzialność , kreatywność, obowiązkowość,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Exel), Internet Explorer,  znajomość programu Ew Mapa, Ew Opis, Ośrodek
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie informatycznej bazy danych gminy Dębowa Kłoda, Milanów, Siemień.
  • Wprowadzanie zmian do bazy mapy numerycznej z gmin Dębowa Kłoda, Milanów, Siemień
  • Wydawanie danych z Banku Osnów, EW Mapy wykonawcom.
  • Segregowanie i kompletowanie dokumentacji geodezyjnej  przyjętej do państwowego zasobu.
  • Udzielanie drogą elektroniczną informacji o materiałach znajdujących się
    w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
  • Obsługa podmiotów w systemie teleinformatycznym.
  • Wystawianie licencji.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV)
2) list motywacyjny,
3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty) lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
4) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione przez obecnego pracodawcę),
8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia, świadectwa),
9) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

List motywacyjny, CV i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dodatkowo list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy –  etat  8 godzin dziennie,
  • miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
    W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach, 
  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 4 listopada 2016r.
do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącym się na parterze budynku, pokój nr 28
lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego”

 W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie   internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 26/2013 Starosty Parczewskiego z dnia 7 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony na okres do 6 miesięcy.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr telefonu (83) 355 15 93.
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuje, że Starostwo Powiatowe w Parczewie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Starostwa. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.


Uwagi
wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jerzy Maśluch
Dodano do BIP dnia 18-10-2016 14:00:00