Podinspektor ds. administracyjnych i sprawozdawczości w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Parczewie
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe,
- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo geodezyjne
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
- preferowane wykształcenie o kierunku geodezyjnym
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę,
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań,
- sumienności i staranność,
- umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się z otoczeniem,
- kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych,
- odpowiedzialność , kreatywność, obowiązkowość,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Exel), Internet Explorer, znajomość programu Ew Mapa, Ew Opis)
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Komorników, Urzędów Skarbowych, ZUSU, Policji, Prokuratury i innych podmiotów.
- Przygotowywanie rejestrów cen i wartości na wniosek rzeczoznawców majątkowych drogą elektroniczną jak również papierową, naliczanie opłat.
- Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów budynków na wniosek :
-Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
-Głównego Geodety Kraju
-Urzędu Marszałkowskiego
-Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
-Agencji Nieruchomości Rolnych Skarbu Państwa
-Gmin - Sporządzanie sprawozdań w zakresie działalności wydziału
- Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów i wyrysów drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych przy zakładaniu i modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
- Aktualizacja rejestrów cen i wartości.
- Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
- Nanoszenie zmian na mapę numeryczną w zakresie użytków, granic, klas gruntów i budynków.
- Udzielanie droga elektroniczną informacji o materiałach znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
- Obsługa podmiotów w systemie teleinformatycznym.
- Wystawianie licencji.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty) lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione przez obecnego pracodawcę),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia, świadectwa),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.),
- wymiar czasu pracy – etat 8 godzin dziennie,
- miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach,
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530
List motywacyjny, CV i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dodatkowo list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 22 lipca 2016 r.
do godz. 15.00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącym się na parterze budynku, pokój nr 28 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych i sprawozdawczości”
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 26/2013 Starosty Parczewskiego z dnia 7 maja 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony na okres do 6 miesięcy.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr telefonu (83) 355 15 93.
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuje, że Starostwo Powiatowe w Parczewie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Starostwa. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dodano do BIP dnia 04-07-2016 12:25:59