Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze do spraw funduszy pomocowych i inwestycji

Symbol oferty
OP-I.2110.1.2015.MM
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2015-01-14
Termin składania dokumentów
2015-01-26
Wymagane wykształcenie

wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: – wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; – 3 letni staż pracy w tym roczne doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym o zbliżonym zakresie zadań, a w szczególności w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich – pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; – niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; – nieposzlakowana opinia; – stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) umiejętność sporządzania wniosków o środki pomocowe i strukturalne, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu; - umiejętność zarządzania informacją; - umiejętność pracy w zespole 2) samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów; 3) znajomość przepisów prawa: - z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych i strukturalnych; - ustawa Prawo zamówień publicznych; - ustawa Prawo budowlane; - ustawa o samorządzie powiatowym; - ustawa o pracownikach samorządowych; - ustawa kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa o finansach publicznych Inne umiejętności: obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office (Word i Excel), Internet Explorer

Zakres obowiązków

1) koordynacja prac w powiecie związana z pozyskiwaniem środków zewnętrznych; 2) analizowanie programów unijnych oraz informowanie o możliwościach wykorzystania funduszy przez powiat i podległe mu jednostki; 3) pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na zadania powiatu z programów europejskich; 4) opracowywanie wniosków aplikacyjnych, wdrażanie, rozliczanie i monitorowanie projektów współfinansowanych z programów europejskich; 5) sporządzanie wniosków o płatność oraz kontrola wydatkowania środków zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu; 6) prowadzenie i aktualizacja banku informacji o funduszach pomocowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz przekazywania powyższych informacji zainteresowanym instytucjom przygotowywanie materiałów dla potrzeb pozyskiwania zewnętrznych funduszy pomocowych i grantów; 7) stały kontakt z przedstawicielami unijnych funduszy pomocowych; 8) koordynacja działań z instytucjami wdrażającymi/zarządzającymi realizacją projektów; 9) współpraca z wydziałami Starostwa Powiatowego oraz partnerami zaangażowanymi w realizacje projektów; 10) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami społecznymi przy opracowaniu wspólnych projektów, 11) analiza potrzeb inwestycyjnych i remontowych starostwa i powiatu w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi;

Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV) 2) list motywacyjny, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności), 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, 7) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginał do wglądu), 8) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202). Dokumenty wymienione w pkt 1-5, mają być własnoręcznie podpisane. Dodatkowo list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).

Warunki pracy

- wymiar czasu pracy – pełen etat 8 godzin dziennie, miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 26 stycznia 2015 r. do godz. 1500 , w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącej się na parterze budynku, pokój nr 28 bądź drogą elektroniczną na adres : powiat@parczew.pl – w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko do spraw funduszy pomocowych i inwestycji” W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 84. Zgodnie z treścią art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Starostwo Powiatowe w Parczewie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Starostwa. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.


Uwagi
wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jerzy Maśluch
Dodano do BIP dnia 14-01-2015 12:57:56