Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. nadzoru nad lasami niepaństwowymi, gospodarki leśnej i ochrony przyrody w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

Symbol oferty
KD-XII. 2110.2.2022
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2022-09-01
Termin składania dokumentów
2022-09-12
Wymagane wykształcenie

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem(formalne):


1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane leśnictwo, biologia lub ochrona środowiska),
3) minimum pięciomiesięczny staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub w administracji lasów państwowych, parków narodowych i krajobrazowych. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy w w/w jednostkach.
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) prawo jazdy kat. B

Wymagania związane ze stanowiskiem

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem( będące przedmiotem oceny):


1) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
2) znajomość ustawy o lasach oraz ustawy o ochronie przyrody,
3) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
4) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
5) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
6) umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel),
8) dobra orientacja w terenie.

Zakres obowiązków

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w szczególności:


1) prowadzenie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa,
2) cechowanie pozyskanego w lasach drewna, z wystawieniem dla właściciela lasu świadectwa legalności pozyskania drewna,
3) prowadzenie rejestru pozyskanego drewna,
4) prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem przez właścicieli zadań wskazanych w uproszczonych planach urządzania lasów, inwentaryzacji stanu lasów oraz wynikających z decyzji nakazujących wykonanie danego zabiegu z zakresu gospodarki leśnej,
5) prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji nakazujących wykonanie obowiązków zawartych w uproszczonych planach urządzania lasów,
6) dokonywanie oceny udatności upraw leśnych oraz kontrola upraw leśnych,
7) przygotowywanie dokumentów do zmiany klasyfikacji zalesionych gruntów rolnych na grunty leśne,
8) przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących
własnością gmin,
9) ustalanie zadań w trybie decyzji na wykonywanie zabiegów ppoż., zwalczania organizmów szkodliwych –w przypadku nie wykonywania tych obowiązków przez właścicieli lasów.

Wymagane dokumenty

4. Wymagane dokumenty:


1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy kat B (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu)
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy.
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.

Warunki pracy

5. Warunki pracy na danym stanowisku:


1) wymiar czasu pracy – pełny etat,
2) miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24,
3) podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, brak ciągów komunikacyjnych, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
4) stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa z elementami pracy w terenie, poruszanie się samochodem po terenie powiatu parczewskiego z dojazdem do obszarów leśnych, praca przy komputerze poniżej 4 godzin.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

7. Miejsce i termin składania dokumentów:


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 12 września 2022 r. do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. nadzoru nad lasami niepaństwowymi, gospodarki leśnej i ochrony przyrody”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

8. Inne informacje:


Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.

Załączniki
  • pdf 182 KB pobrano: 10 razy
  • pdf 482 KB pobrano: 9 razy
  • pdf 23,3 KB pobrano: 6 razy

  • Wybrany kandydat
    wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

    wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Hordejuk
    Dodano do BIP dnia 01-09-2022 12:47:22