Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Parczewie

Logo - Starostwo Powiatowe w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. urbanistyki i architektury

Symbol oferty
KD-XII. 2110.1.2021.MM
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2021-08-06
Termin składania dokumentów
2021-08-19
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (w kierunkach: budownictwo, architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna),
  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum trzyletni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego minimum czteromiesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej  lub bezpośrednio przy projektowaniu w jednostce projektowej,
Wymagania związane ze stanowiskiem
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane (wraz z przepisami wykonawczymi), oraz ustawy o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),  
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
  • umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
  • obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
Zakres obowiązków
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji zatwierdzających projekt budowlany i udzielających pozwoleń na budowę i rozbiórkę bądź o zmianie tych pozwoleń oraz decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia na budowę,
  • przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych i budowy lub zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części oraz przygotowywanie decyzji wnoszenia sprzeciwu do tych spraw,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • rejestracja dzienników budowy,
  • prowadzenie rejestrów wniosków i decyzji o pozwolenie na budowę oraz rejestrów zgłoszeń,
  • obsługa interesantów - udzielenie informacji obejmujących zakres działania Wydziału w zakresie urbanistyki i architektury,
  • współpraca (współdziałanie) z innymi instytucjami oraz organami w szczególności z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) wypełniony  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według  wzoru załączonego do ogłoszenia,

3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.

7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który   zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.

Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy – pełny etat,
  • miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24,
  • podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, brak ciągów komunikacyjnych, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
  • stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 19 sierpnia 2021 r.
do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku, pokój nr 28  
lub pocztą na adres:

Starostwo Powiatowe w Parczewie,

ul. Warszawska 24,

21-200 Parczew

z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. urbanistyki i architektury  w Wydziale Architektury, Inwestycji i Zamówień Publicznych”.

W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

     Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).

Kandydaci  którzy spełnili wymagania formalne  zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.


Wybrany kandydat
wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Hordejuk
Dodano do BIP dnia 06-08-2021 13:48:50