Podinspektor ds. urbanistyki i architektury
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (w kierunkach: budownictwo, architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna),
- przy wykształceniu średnim wymagany minimum trzyletni staż pracy w administracji publicznej, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego minimum czteromiesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub bezpośrednio przy projektowaniu w jednostce projektowej,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy Prawo budowlane (wraz z przepisami wykonawczymi), oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów,
- umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność,
- obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji zatwierdzających projekt budowlany i udzielających pozwoleń na budowę i rozbiórkę bądź o zmianie tych pozwoleń oraz decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia na budowę,
- przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych i budowy lub zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części oraz przygotowywanie decyzji wnoszenia sprzeciwu do tych spraw,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
- rejestracja dzienników budowy,
- prowadzenie rejestrów wniosków i decyzji o pozwolenie na budowę oraz rejestrów zgłoszeń,
- obsługa interesantów - udzielenie informacji obejmujących zakres działania Wydziału w zakresie urbanistyki i architektury,
- współpraca (współdziałanie) z innymi instytucjami oraz organami w szczególności z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – Parczew, ul. Warszawska 24,
- podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, brak ciągów komunikacyjnych, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
- stanowisko pracy w wydziale, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 19 sierpnia 2021 r.
do godz. 1500, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku, pokój nr 28 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. urbanistyki i architektury w Wydziale Architektury, Inwestycji i Zamówień Publicznych”.
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do BOK Starostwa najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Parczewie www.spparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 39/2020 Starosty Parczewskiego z dnia 3 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 15 93.
Dodano do BIP dnia 06-08-2021 13:48:50