{"spparczew.bip.lubelskie.pl":{"data":{"oferty_pracy":{"name":"Nab\u00f3r na stanowiska urz\u0119dnicze w Starostwie Powiatowym w Parczewie","start":0,"length":1,"records":1,"total":1,"items":[{"id_oferty":"11556","symbol_oferty":"KD-XII. 2110.1.2022","data_wprowadzenia":"2022-04-25 13:37:32","data_ogloszenia":"2022-04-22","data_rozstrzygniecia":"2022-05-06","jednostka":"Starostwo Powiatowe w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew","stanowisko":"Podinspektor ds. wydawania uprawnie\u0144 do kierowania pojazdami w Wydziale Komunikacji","wyksztalcenie":"
1. Wymagania niezb\u0119dne zwi\u0105zane ze stanowiskiem(formalne):<\/strong><\/p>\r\n 2. <\/strong>Wymagania dodatkowe zwi\u0105zane ze stanowiskiem( b\u0119d\u0105ce przedmiotem oceny):<\/strong><\/p>\r\n <\/p>","zakres":" 3. Zakres zada\u0144 wykonywanych na stanowisku w szczególno\u015bci:<\/strong><\/p>\r\n 4. <\/strong>Wymagane dokumenty:<\/strong><\/p>\r\n 1) list motywacyjny,<\/p>\r\n 2) wype\u0142niony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj\u0105cej si\u0119 o zatrudnienie wed\u0142ug wzoru za\u0142\u0105czonego do og\u0142oszenia,<\/p>\r\n 3) <\/strong>o\u015bwiadczenia (za\u0142\u0105cznik do og\u0142oszenia):<\/p>\r\n 4) kserokopie dokumentów potwierdzaj\u0105cych sta\u017c pracy lub wymagane do\u015bwiadczenie zawodowe,<\/p>\r\n 5) kserokopie dokumentów potwierdzaj\u0105cych wykszta\u0142cenie (orygina\u0142 do wgl\u0105du przy zatrudnieniu),<\/p>\r\n 6) kserokopie za\u015bwiadcze\u0144 o uko\u0144czonych kursach, szkoleniach oraz dokumentów potwierdzaj\u0105cych posiadany sta\u017c pracy lub wymagane do\u015bwiadczenie zawodowe.<\/p>\r\n 7) kopia dokumentu potwierdzaj\u0105cego niepe\u0142nosprawno\u015b\u0107 w przypadku kandydata, który zamierza skorzysta\u0107 z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz\u0105dowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).<\/p>\r\n Dokumenty wymienione w pkt 1-3, maj\u0105 by\u0107 w\u0142asnor\u0119cznie podpisane.<\/p>","miejsce_skladania":" 7. Miejsce i termin sk\u0142adania dokumentów:<\/strong> <\/p>\r\n Wymagane dokumenty aplikacyjne nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 w terminie do 6<\/strong> maja 2022 r. do godz. 1500<\/sup>, w Biurze Obs\u0142ugi Klienta Starostwa mieszcz\u0105cego si\u0119 na parterze budynku, pokój nr 031 <\/strong>lub poczt\u0105 na adres:<\/p>\r\n Starostwo Powiatowe w Parczewie, <\/strong><\/p>\r\n Warszawska 24, <\/strong><\/p>\r\n 21-200 Parczew<\/strong><\/p>\r\n z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. wydawania uprawnie\u0144 do kierowania pojazdami”.<\/strong><\/p>\r\n W przypadkach przesy\u0142ania ofert za po\u015brednictwem poczty, za z\u0142o\u017con\u0105 w terminie, uwa\u017ca si\u0119 ofert\u0119, która wp\u0142yn\u0119\u0142a do BOK Starostwa najpó\u017aniej w dniu wskazanym w og\u0142oszeniu<\/em>.<\/em> Aplikacje, które wp\u0142yn\u0105 do Starostwa po wy\u017cej okre\u015blonym terminie nie b\u0119d\u0105 rozpatrywane.<\/em><\/p>","uwagi":" 8. Inne informacje:<\/strong><\/p>\r\n\r\n
\r\n
\r\n
\r\n
\r\n